15 September, 2008

Simbok

Saat denger lagu ini tiba2 kangen ma ibu :inlove:
Lagu ini dinyanyikan oleh band (atau group vokal aku jg kurang tahusengihnampakgigi) indi dari Semarang (klo ga salah), namanya "Anti Acne". Jadi jangan heran klo liriknya bahasa Jawa ihikhik..
Yang kagak mudeng silakan buka kamus :devilishgrin:


#
aku ora bakal lali
opo sing wes dadi dalane uripku
janji aku mesti bali
nemoni simbokku yo sing tak tresnani

seko dino rebo awaku lahir neng donya
sekone mung nangis ora ngerti opo-opo
banjur ditatih ajar mlaku ngasi mlayu
mundak gede ngguya ngguyu trus nangis jaluk buku

kabeh wes tak lakoni opo sing dadi dalanku
seko nguntet spp banjur ditutuk guru
simbokku ngasi mumet mangkel jengkel diampet
aku ra wani bali mengko nek disabet

nanging simbok tetep tresno karo aku
ra peduli aku bocah sing ora mutu
onone mung gawe mumet trus ninggal mlayu
wes jan pokoke raiso digugu

simbok....aku jaluk ngapurane sliramu
marai aku kepepet ngedol jaritmu
tak nggo totohan bal-balan karo kancaku
yen menang duwite tak nggo tuku buku

#

mundak gede tekane wektu brei
mulai plirak plirik cewek trus tak singsoti
pernah pisanan aku bajul si parti
jebul simbok neng buri gowo cemeti

aku njur dioyak mubeng kampung ngasi bengi
aku jan wedi tenan ora wani baleni
tapi sesuke simbok koyone wes lali
gelem gawekke mie nganggo endog siji

mundak gede meneh weruh duwit horni
onone mung jaluk jatah nggo ngapeli
si parti pacarku kui
onone mung ngejak jaluk tuku klambi

pikir....aku kudu lunga golek rejeki
kanggo simbokku karo kanggo rabi
mugo-mugo simbok gelem ngrestoni
ha yo wes aku mangkat saiki

#

tekane kuto gede aku dadi gumun dewe
weruh omah-omah kok gedene koyo ngene
dalane ruwet pancen marai bingungke
opo meneh panase
wah marai kere...

aku dadi sepet
mergo le keno macet
tambah mumet
weruh cewek nggo rok metet

wes pancen tak tekati urip neng kene
golek gawean kanggo butuh sak bendinane
simbok....aku dadi kelingan koe
urip neng kene ora koyo neng deso kae

kabeh menungsane ngurus awake dewe
ra iso turu mikir saiki Parti kepiye...
aku janji bakal dadi wong neng kene
ra ketung keser-keser le ku nggolek duwite

rekasane urip ra bakal tak rasakke
yo mung siji mbok aku jaluk dongane...

#
#
#

yang mau coba dengerkan lagunya bisa download di sini.

1 komentar:

  1. kira-kira artinya adalah:

    IBU
    #
    aku tidak akan pernah lupa
    apa yang sudah jadi jalan hidupku
    janjiku untuk kembali
    menemui ibuku yang aku cintai

    dari hari rabu diriku lahir di dunia
    dari hanya bisa menangis tidak tahu apa-apa
    lalu ditatih diajari berjalan hingga berlari
    semakin besar tertawa-tawa lalu menangis minta buku

    semua sudah kulakoni apa yang menjadi jalanku
    dari mencuri uang SPP kemudian dipukul guru
    ibuku sampai pusing mangkel jengkel ditahan
    aku tidak berani pulang nanti kalau disabet


    tapi ibu tetap cinta pada ku
    tidak peduli aku anak yang tidak bermutu
    adanya cuma membuat pusing lalu ditinggal lari
    pokoknya tidak bisa dipercaya

    ibu...aku minta maaf darimu
    membuatku kepepet menjual jaritmu
    kupakai untuk taruhan bola dengan temanku
    kalau menang uangnya kupakai untuk beli buku

    semakin besar hingga sampai waktunya puber
    mulai melirik-lirik gadis lalau ku suit-suiti
    pernah sekali aku apel si parti
    ternyata ibu ada di belakang membawa cemeti

    ----------------------------------------------------

    duuuh... panjangnyaaa.... harusnya postingnya kemarin mas pas aku oL 4 jam jadi aku ga banyak nganggur kaya kemarin... phiuuh...

    BalasHapus